Saturday

7 may :)

okay semalam ada sekolah ganti :) best ? boleh lah . semalam tiba tiba aku rasa nak datang awal :) heee  then jalan jalan nampaklah dyla and aireen . semua bawak phone but aku bawak camera jeh . nanti nak snap picture ;) hihi then pergi perhimpunan ada budak form 1 berlakon lah apa lah . then ada penceramah datang and bla bla bla . dah lah tengah panas -.-' but aku bukan nya dengar pun , kiterang bercakap jeh :] then naik kelas pulak , kelas kunci >.< then letak beg dekat kempas then turun pergi bengkel and buat kerja kayu ^.^ then pergi rehat . kiterang masuk kelas lambat x) cikgu betik tu tak bising pulak ;p tiba tiba jeh baik . haha , then ada kerja kena buat but aku , chepah and aireen malas nak buat kiterang dengar lagu jeh lah and snap picture XD nak tengok ? wait wait . nak upload ;]

yeaa tu lah picture kiterang kayy . then kiterang ada buat video ;D tapi malas nak masuk kan :) arissa tak datang boring kot . tak da siapa nak teman aku karoake dah :/ chepah and aireen tak habis habis dengan korea ! haish , then time math tak belajar :)) then balik jumpa dyla and michen dia nak snap picture . and and dia date dengan kimi ;p woot woot haha

No comments:

Post a Comment