Friday

ehemm :')

Hi . how are you ? lol dah jadi macam virus fb lah pulak ;p hikhik . ni cek nak share story pasal semalam and todayy :) meh kita potpet potpet yea :D

Yesterday :
kay , semalam aku pergi rumah aireen nak buat nilam :) bukan aku jea . afiq and mirza sekali . dierang amik aku dekat rumah . then gerak rumah aireen . peh , gila babi lah panas --' ish , then sampai sampai tengok video SHINEE ! alolo , comelcomel jea weh :'* haha afiq bawak CD BOYS OVER FLOWER anyonyo , mulamula tengok rasa boring jugak la kan . then aireen nangis . aku macam haiyoo rileks lah aireen oi :p muehehe bila dah lama tu afiq , aireen and mirza pergi dapur ambik makanan . tibatiba pulak air mata aku jatuh -.- shitt ! aku menangis sebab tengok cerita korea weh . babi anjing betul lah cerita tu , sweet gila babi tahu T.T tu yang buat aku macam , alahai sedih lah pulak kan . best gilaa cerita tu . aireen pun terkejut aku menangis . muahaha , kerja satu apa tak buat doh . tengok cd jea >.< tapi memang best la . nanti kiterang nak watch movie tu samasama , yay :)

Today : 
haa , hari ni lepak barjana and kfc :) aku gerak rumah isya pukul 2.45 but dia tak da dekat rumah . rupanya ada dekat rumah dyla --' ish , penatkan aku jea . dah lah panas . haiyoo . then tunggu semua orang dekat barjana . then arissa sampai so masuk barjana then order apa semua . bapak la , kecoh kot kiterang dekat situ . gelak lah , bising lah . macam bodoh jea -,- hikhok . arissa pulak pergi call bf dia ;p ehem , lama siot dia otp . then michen pun sampai . awal kau datang michen --' haha dah habis terus pergi kfc . makan situ pulak . haha , berhijrah lah pulak . dah lepak sana terus pergi taman but ramai orang so pergi lepak rumah michen . time jalan tu aku , michen and dyla karoake weh . hahahaha , menyanyi semua nak menjerit jea :p lepas kan tension jap . haha , then lepak lepak tu terus balik :) k dah habis story . boiboi :] 

No comments:

Post a Comment