Monday

webcam ♥ :'(

hmm , tengok title atas tu . muka sedih kan ? yeaa , memang sedih pun :( serious weh aku rasa nak ulang jea semalam . haih , macam ni . semalam aku webcam guna people roulette tau . then webcam webcam aku jumpa sorang budak handsome ni >.< heh , tegugat iman den . bukan sorang , banyak lagi :p muehehe , meh aku kenalkan dekat korang ye :)

                                                                              FIRST 
                    his name Kyle or Maddy . dua dua boleh panggil . his age 12 years old
                                      muda kan ? ;) dia baik gila kay and his sisters so cute 
                                           sama macam dia kan :p heee , comel gila gila
                                                                     kay dierang ♥ :')
                                                                        SECOND
                           this boy name Tye . age 12 years old :) yess muda jugak kan ? ;) 
                           Tye stay dekat Australia . dia ni sangat baik and time kiterang 
                            chat , dia buat aku happy kay ^.^ dah lah time tu aku tengah
                            boring so nasib dia buat aku happy . and one more thing 
                             aku suka , dia ni caring gila tau :'p
                                                                            THIRD
                          yes , ni paling aku gila tak tahan :'( his name Cameroon . his age
                         11 years old . Cameroon yang kiri tu tau :) and next dia yang pakai
                 baju hitam tu abang dia . i dont know what his brother name :p haha 
                    abang dia 12 years old :) dierang comel kan weh ? sangat sangat ! :'D
                     aku suka yang 11 years old tu , dia sangat comel kan :') and and time 
                         dierang nak off kan , Cameroon tu cakap 'bye' then letak face ' :( ' 
                         alololo , gila sedih doh . aku pun cakaplah bye and letak face ' :'( ' 
                        sedih nyaaa ! dierang gila baik weh T.T nak menangis aku .  
                        terharu kay :')  muahaha 

hmm , dah tengok kan semua nya ? yes , i know right . semuanya lelaki :) aku pun tak tahu asal always dapat lelaki . dia keluar sendiri kay . semua nya kecik kecik kan ? alahai , comel jea :B and paling aku tak tahan , tahu lah siapa kan ? cameroon ah :'| dia baik kot and dierang respect me :') yeaa GOOD BOY ! hope when aku webcam dierang ada lagi :D hihi and ONE MORE THING ! PLEASE IGNORE ALL MY FACE kay ? ;] that's all , kbye .

No comments:

Post a Comment