Saturday

THE BEST DAY ♥

hehe , hari ni best hang :D pergi PKNS jeh cause ari and chepah ada jual dekat situ . budak keusahawanan lah kata kan :P aku , isya , dyla and chen just nak tengok jeh dierang jual . even tak jual pun but best gila lepak sana :) ramai lagi budak sekolah lain yang jual . dierang semua friendly kot ^_^ hihi , sementara tunggu dierang jual , mesti lah kiterang jalan jalan kan ;) pergi SACC mall lah , then pusing pusing sana sini . penat tahu ! -.- tak de arah tuju kot . haha , then michen kena balik cause ada kenduri . nevermind lah . then pergi sana sini , jalan tempat yang sama je -.- orang tengok pun asyik muka yang sama je . and aku tengok muka orang sama pun dah muak kot +_+ heh , then tiba tiba pulak kakak dyla call suruh balik cause family dia nak keluar lah apa lah . haish , kacau line betul :B hoho , then tunggu ah mak dia datang ambik . lepas dyla balik tinggal lah aku and isya jeh . boring tahu :/ kiterang lapar gila kot , nak kena tunggu ari and chepah habis jual lagi . baru dapat pergi makan -.- ' haih , kiterang pun duduk je lah kawasan tu penat dah nak jalan jalan . semua merungut  kelaparan . dah macam orang kebulur T_T time tengah duduk tuh , tiba tiba ada mamat mana tah pandang pandang then gedik gedik depan kiterang pulak -..- eeeeeee , geli aku ! dah dah biar lah dierang . buat bodoh dah :) then pergi lah jalan dekat depan restoran , tiba tiba ada pulak yang buat bunyi cencorot tuh -.- dah la pekerja pulak tuh . sumpah geli weh !  then ada pulak yang usha si isya ni tahu ! :D woot woot dia pandang isya bapak lama lah kan -.-' haha , tahu lah isya HOT kan :P untung lah lawa ;D macam macam perangai ada and macam macam bunyi aku dengar dekat situ -.- then blablablabla ari and chepah pun dah habis jual , pergi lah makan . haha , ni lah yang aku tunggu tunggu kan . kita pergi makan kueh teow *betul ke aku eja ? :O biar lah , hoho my favourite tu ^_^ wink wink . lepas habis makan apa semua baru nak diam ;) kalau tak , merungut lah kelaparan :D haha , then dah petang tu pergi lah taman . kan dekat kawasan tu ada taman ;) tiba tiba jumpa balik si budak budak tadi tuh . OMG ! korang nak tahu apa yang dierang cakap ? ni ari lah dengar cause ari ada dekat sebelah dierang . mamat bawak guitar tuh kata dekat member dia : 'eh weh , tu budak tadi lah' then dierang pandang . but tak tahu pandang siapa . ari kata pandang aku -.- but aku tak percaya :) maybe salah faham jeh kot kan kan ;D then snap picture dekat taman tuh . tak de lah banyak sangat . but tempat tu best , angin dia sejuk jeh . tenang gila la kan ;P hihi , dah nak malam dah weh kiterang duduk sana -.-' then kakak isya pun sampai , semua orang pun balik :)

No comments:

Post a Comment