Wednesday

hey peeps ;)

yaw guys :) heeeeeeee , sorry lah if aku dah lama tak update blog ni . busy gila kot -.- serious , and and internet now dah lembap gila babeng ! -..- kesian korang kan , bukak blog aku asyik tengok post yang sama jeh kan ;) tak pa tak pa , meh sini cik nak habak mai kat hang . lol HAHAHA , okay now aku terseksa gila weh . nak tahu sebab apa ? sebab aku kena CHICKENPOX ! T_T OMG , ni semua sebab kan adik aku la aku dah berjangkit dengan dia . and my mum pun kena jugak tahu ! haish , rasa macam letih gila badan ni and tak larat nak berjalan . chicken pox tak boleh keluar or pergi sekolah kan ? nanti berjangkit pulak . but but aku nak pergi sekolah weh ! :( nanti kalau tak pergi sekolah , habis ah aku ketinggalan dalam pelajaran . eceh :P semangat gila ni nak pergi sekolah . yelaa , mana tak nya . dah lah math form 2 susah , and kena betul betul focus kalau cikgu ajar kan kan kan ;D if tak focus memang tak boleh jawab lah kan -.- dah ah next year PMR takut gila doe :3 nak pergi sekolah nak jumpa member jugak kan >.< itu sudah semestinya :D hehe , and aku nak sangat pergi sekolah cause nanti ada sesi photography dekat sekolah . tu yang aku suka tahu ^_^ oink oink . HAHA , but tak tahu bila form 2 punya turn . haish , hope lah kan chicken pox aku ni tak teruk sangat kan . AMIN :)

No comments:

Post a Comment