Thursday

OMG !

asal hari ni aku nasib malang haa ? -.- okay first . tadi time on the way pergi taman , aku tengah semangat cerita dengan isya ni :P haha , tiba tiba pulak kaki aku buat hal . boleh pulak dia malu kan aku dekat tepi jalan time nak lintas jalan -.- kaki aku tiba tiba TERsandung . oh , fuck man ! gila malu lah bodoh -..- and you know what ? orang dalam kereta masing masing semua tengah gelak kan aku . memang babi ah kan -.- *dah malu gila ni , that's why mencarut (: HAHA orang dalam kereta dari jauh pun boleh nampak kot . bila dierang lalu depan aku semua tunjuk reaction 'gelak' WTF -.- okay , aku tahu lah cara aku jatuh tuh kelakar kan tak payah gelak nak over sangat . malu gila weh ! T_T first time jadi macam tuh kot . *i think so ;P rasa nak pergi padang and nak menjerit kuat kuat tahu ! okay , lepas ni aku kena be careful bila jalan dekat luar . haish , dah trauma doe -.-'

No comments:

Post a Comment