Monday

27.06.2011 ♥ :)

kay , aku paling suka hari ni . nak tahu kenapa ? alahai , meh kita story ye :p eh btw kan dah lama gila tak update kan . haih sebab . . entah lah , makin lama makin boring pulak si blog ni . tapi di sebab kan aku sayang kan blog aku yang sekor ni haa , update jugakk :) back to story . kay pagi pagi datang sekolah dengan bertaik mata ye ;p lol tak da lah . tengah mengantuk kan . lagi lagi tengah hujan and perhimpunan pun tak da . wahh , lagi lah tergugat iman aku nak tidur :D hee , then letak beg jumpa isya and dyla . tiba tiba isya bagi satu beg plastic ni . aku pun pelik lah kan . tengok tengok dia kata tu present for my birthday ! YAY , suka suka :D thank you isyaaaa hihi act my birthday dah lama lepas . nevermind lah kan x) isya bagi cekak ada ribbon . aww comel jea :B heee . then cikgu masuk and belajar . but tak belajar sangatt kot . then BI cikgu relief pulak . see tak belaar pun . then rehat , makan apa semua naik kelas :) buat science peka . then bla bla bla . and time seni kan paling best ! haha  aku , chepah , rusaidi , maziz and izzat asyik gelak jea weh . sampai air mata semua keluar kay . serious lawak xD semua mata nak menangis jea sebab gelak , lol . then rusaidi pakai cekak aku tu dia acah jadi pondan dengan si fakhrul . apa lagi , semua gelak lah :D babi jea dierang ni . haha :)

then petang pergi kfc dengan isya , epaa and maliya :) maliya belanja kiterang :p hihi thanks kay :) then ambik gambar semua . then balik lah kan . nahh tengok lah picture nya ye :p #tak nak tengok ? angkat tangan then letak dekat mata kay ;]


                                                                        maliya :)



                                                                      epaaaa :)
                                                                         

kbye

No comments:

Post a Comment