Sunday

kenduri :)

weh esok sekolah lah doh -.- sumpah malas gila babeng . dah tak boleh nak tidur lewat and bangun lewat ;/ haih , malas ah nak gosok baju apa bagai --' kay , pagi tadi kena bangun awal cause nak pergi kenduri dekat cheras :) siap siap apa semua then pergi rumah aunty aku then gerak sama sama :)) then dah sampai lah kan . but kiterang masuk masjid kot . i mean masuk kawasan masjid lah . kay mula mula aku ingat dia buat kenduri dekat dalam masjid tahu ! aku dah mula cuak lah sial -.-' yelaa aku tak pakai tudung kot then nak masuk masjid macam tu jea ? memang tidak lah kan ;p eh btw kan , boleh ke buat kenduri dalam masjid ? mana boleh kan . dalam masjid tu tempat sembahyang nak buat kenduri apa nya --' gila bodoh aku ni . tak fikir panjang betul :p HAHA dah cuak kan , anything boleh fikir x) lol then rupa rupa nya dierang buat dekat dewan dekat masjid tu . fuhh , nasib baik . then duduk dekat luar cause ramai gila babeng . memang sesak ah . tiba tiba pulak aku nampak afif qayyum >.< apa lah dia buat dekat situ :p haha , then dah okay sikit terus masuk . ceh , lalu dekat carpet merah jea :p hahaha , then ikut bapak aku and pak cik aku semua dierang nak salam pengantin cause pengantin lelaki tu saudara dierang :] lalu lah dekat carpet merah , cehh bangga lah ni kan ;p #heh , carpet merah jea kot xD lol hahaha . aku tak naik pun tunggu bawah jea . segan aku nak naik :3 hihi then pergi ambik makanan then makan ^.^ then ada lah sorang budak catering ni kan , peh . handsome siot :x juling mata aku tengok dia xD hahahahaha . dia pun datang meja kiterang kutip pinggan pinggan semua . then dah makan makan tu pergi lah keluar . cakap cakap jap . then semua pun balik . but aku tak balik lagi sebab nak hantar aunty aku dekat ampang :) dah hantar semua pergi makan makan minum minum then balik :]

No comments:

Post a Comment