Wednesday

blog dah okay ;'D

yay ! now blog dah okay balik :D before this blog problem doh . tiba tiba pulak keluar email verification apa jadahnya -.- bukan aku sorang jeh kena , ramai lagi kay . haih , di sebabkan problem tu lah aku tak boleh nak post , nak edit edit sikit blog ni ha :'( haish , banyak tahu tak aku nak post ni . FUCK ! tengok blog aku , semua pasal post lama lama . #act time blog ni okay , aku malas nak post sebab busy . kan exam :P kesian korang , kena baca post yang dah berkurun lama nya ;'p HAHA , so now dah okay . ni yang nak mula kan operasi :D eceh . haha , boleh aku post banyak banyak xD wahai intan payung , berlian , emas , permata >.<  apa lagi apa lagi , haa madu , manis , wangi , comel , sweetheart jangan lah kau bagi masalah lagi kay sayang xD kalau kau buat masalah , aku sepak kau laju laju ye baby :* muahmuah sayang kau #kaysangatmerepek :p

No comments:

Post a Comment