Thursday

:)

hoi hoi :) haha , sorry lah dah lama tak update . macam biasa alasan , 'malas' HAHA :D 
okay okay , today dah ada story nak share ^.^ heeee , siapa rasa nak baca , stay dekat page ni . if tak nak , sila berundur ye wahai manusia :) okay , today rasa sunyi jeh rumah sebab nenek and atuk kesayangan aku dah balik rumah dia :( semalam dierang balik , then aku ponteng lah sekolah nak hantar dierang pergi airport . sanggup ponteng sekolah sebab nak hantar dia tahu ! yeah , nenek and atuk paling aku sayang tuh :') wink wink . 
haish , aku rindu dierang lahhhhhhhhhh >.< sumpah rindu gila oh :/ 
aku sayang dierang , sebab dierang baik gila dengan aku tahu tak . dierang always manja kan aku :'D well , aku sorang jeh lah cucu perempuan dia yang dah besar ;D cucu perempuan yang lain semua still kecik lagi . then cucu yang lain lain tu semua lelaki -.- and sometimes aku terpaksa lah kawan dengan dierang . sebab tu lah aku 'agak' kasar :D heeeeeeee , dah nak buat macam mana kan . aku sorang jeh perempuan , semua laki mana tak nya -_______-' 
heh , kalau nak di banding kan stay dekat kampung and dekat sini , aku lebih suka stay sana doh . haha , sebab kalau stay sana . tiap tiap hari aku keluar jeh dengan dua pupu aku tu . perempuan okay , bukan lelaki :) dia sorang jeh kawan aku dekat situ ;) okay , kalau aku keluar dengan dia jeh , memang tak kan lekat dekat rumah lah kan ;D HAHA , even malam malam pun kiterang still keluar tahu tak ! XD tu yang aku suka duduk kampung . boleh lepak malam . but lepak dengan dua pupu aku tu jeh lah . nak balik pukul 12 malam pun boleh jeh ;) hoho ;O

No comments:

Post a Comment