Wednesday

Kim Jong Hyun ♥ :'D

hai hai , dah lama tak update blog kan :) malas gila nak update bodoh . nevermind lah .
eh eh , nampak tak nama dekat atas tu . haaa , itu my bf tahu ! my new bf ! XD wink wink
nak ambik dia ? tunggu aku mati hidup balik lah ye XP tu pun belum tentu boleh dapat , lol . just joke okay ;)
haha , dia ni handsome gila doh ^_^ tergoda i :D haha , korang tak kenal dia ke ? haiyoo , dia ni from SHINEE .
shinee pun tak tahu ? lantak kau lah . haih -.-' eh eh , sejak bila doh aku layan korea ni >.< haish , act layan muka dierang jeh ;D *haha , gatal gila ni :P 
kenapa lah orang melayu ni tak ada muka macam dierang . kalau ada , sumpah tak layan dah korea X) 
haha , korang nak tengok picture dia ? jap jap , i upload eh

see , handsome kan kan ^_^ aww , tak tahan tengok dia weh :|
nak tengok lagi ke ? ada ada , jap nak upload . kejap eh
                        loading . . . . . .
                        tetttt tettt . . . .
                    dah siap :D nah tengok lah


Weh , comel and handsome kan dia :') kalau aku dapat dia ni , sumpah aku jaga dia elok elok tau :'/ haish , AKU NAK DIAAAAAAAAAAAAA ! >.<  *ALISSA ! wake up wake up . stop dreaming lah kayy . kau tak kan dapat dia . jangan jadi bodoh lah stupid -.-
hmm yeah , i know . aku tak kan dapat dia :'( so , jangan nak harap sangat lah kan . but aku nak dia weh T.T aku nak dia nak dia nak dia jugak ! dah dah , stop dreaming okay . jangan jadi gila sebab dia ni :/

No comments:

Post a Comment