Monday

today ♥

heee , hari ni gila best . pergi sekolah pagi pagi dah hujan :D sejuk >.< nasib tak ada perhimpunan :) then masuk jeh kelas tak belajar sangat . sebab banyak time relief . tu yang aku suka tu ;D time relief , apa lagi . bising lah kan ;p hehe , gila lah . hari ni sumpah banyak gelak time dalam kelas ^.^ yelaa , relief kan . aku lepak lah dengan aireen , maziz and izzat . maziz lah kerja dia buat lawak jeh . tapi best lah jugak sebab dia asyik buat aku nak gelak jeh -.- HAHA , sumpah happy gila :) 
then petang ada sukan apa tah . aku tak masuk pun , just tengok dierang main jeh ;) haha , chepah masuk larian 1000 m kot -.- peh , gila lah kau chepah >.< 3 pusingan padang kot . but okay lah , kau dapat no. 3 kan ;D bagus ! kau dapatkan mata untuk rumah jingga tau ! tak dapat , siap kau :D *haha , aku ni harap jeh rumah jingga jugak , tapi harapan nak masuk -..- lol tadi tengok chepah and dyla masuk tarik tali . haha , gila kau chepah . melayang kau doh :O HAHA , kepeng lah katakan :p and jingga pun kalah :/ laki pun sama . tak boleh harap -,- heh , tak pa tak pa . esok ada lagi :)

No comments:

Post a Comment