Wednesday

non stop laughing with ARISSA and CHEPAH :))

okay tadi pergi sekolah lambat gila doh -.- ni sebab tunggu chepah lah . haiyoo tunggu tunggu tak da aku blah lah . then time jalan nak pergi ikut pagar kecik guard tu dah tutup pagar . cibek lah kan ! dah nampak aku tengah berjalan tu tak reti reti nak tunggu ke ?! -,- terpaksa lah kena ikut pagar besar . penat tau tak nak jalan jauh jauh ni . haih , menggelabah aku sebab nak cepat . then nampak chepah so jalan dengan dia okay ah sikit . ada jugak kawan , takut aku nak jalan sorang sorang ;p first time pergi ikut pagar besar ! HAHAHA :D 
then datang sekolah terus pergi lab . then time tu arissa muka masam jeh . takut aku nak tegur :B bhahahha , so aku senyap jeh lah :) then time math tu dia dah okay sikit . dah cakap cakap . haha , kiterang jawab soalan math punya lah semangat . fokus jeh apa cikgu cakap . then dah dapat jawapan jeh jerit 'yay , aku dapat' haha  maklum lah nak periksa kan ;p kena lah semangat . lol , usaha kiterang tu . buat sendiri kot mana tak nya suka bila dah dapat jawapan dia kan kan kan ;D HAHA , then pergi rehat and bla bla . then time agama kayy sumpah paling happy . cikgu ajar dekat depan pun kiterang boleh gelak gelak dekat belakang tu . gelak nak kuat jeh . haha , cikgu dah kenal sangat dah dengan perangai kiterang ni . so , dia biar kan jeh lah x) nak tahu pasal apa kiterang gelak ? alahai , tak yah tahu lah kan ;p buat malu jeh aku cerita nanti . sumpah kelakar weh . tak tahan aku nak gelak pasal tadi XD sampai tekak aku dah sakit sebab banyak sangat gelak -,-  kiterang gelak sebab benda yang agak lucah ! >.<' haha , tiba tiba idea tu datang secara tak sengaja kot . bukan kiterang ni GS kay ! tidak sama sekali . kiterang just bahan bahan macam tu jeh lah . haha , then balik and bla bla bla .    -THE END-

No comments:

Post a Comment