Friday

happyhappyhappy :)

yeah , semalam lepak kfc dengan michen , dyla , isya , adam and kimi . then yang lain kelas kempas :)
okay , masuk masuk jeh peh full kot kfc tu . atas bawah semua full -,- smk 27 ada , alam megah ada , and alam megah 2 pun ada . ramai kan ? ada yang sambut birthday lah apa lah . kiterang pergi sebab cikgu practical last day semalam so ajak makan kfc semua
then , order makanan . makan burger ZINGER ! sedap ^.^ yum yumm HAHA . then adam sampai . bla bla bla bla . then , budak form 4 dengan budak 27 pulak nak bising bising . memekak ;p then snap lah picture sikit tapi tak ada dekat aku kayy ;) then time hujan pergi ambik ayuni dekat cosway :) salam mak dia then ambik gambar lagi then round round satu kedai then blah pergi kfc balik :) HAHAHA , time tu ada yang dah balik so aman :D haha , then tiba tiba pulak si A ni datang . ingat kan siapa A ? :'D haaa , nak tahu baca lah older post kay :) 
then tiba tiba birthday girl budak smk 27 menari lagu shinee - lucifer -.- my favourite song ! and and and , dia menari agak 'sakai' HAHA :p mana tak nya , dengan pakai tudung lah . then menari tak tentu pasal . kay sumpah kelakar and macam tak betul jeh *haha , kutuk no. 1 ;p lol then budak 27 bapak lah kan . dress up macam nak gerak sunway jeh >.< kay apa boleh aku cakap S.A.K.A.I :) benda betul . KFC jeh pun , not sunway . pakai t-shit biasa biasa dah lah . haih , macam tak pernah pergi kfc pulak korang -,-' dah lah style like REMPIT ! EEEEE . HAHA , dah dah
then turun pergi 7-E beli KIT KAT ! sedap ;D haha , then minum dekat parking sebab adam nak makan nasi lemak . lepak lepak then balik :) haha , awal lagi time tu . lepak jap rumah isya . bla bla bla then pukul 7 balik .tahu tak time nak balik tu aku nampak siapa ? ohmyy , aku nampak A tahu tak :'p heeeeee , dia tegur aku and bla bla . then member dia pulak kata 'hai' aku just gelak jeh :) hihi

No comments:

Post a Comment