Thursday

:'|

okay , hari ni pergi sekolah macam biasa lah kan . but start hari ni , semua dah 'berubah' . termasuk lah kawan aku sendiri :'/
pagi pagi aku datang dengan semangat nya . then , then cakap cakap lah dengan isya and dyla . then semua  masuk kelas , sorang pun tak tegur aku :( arissa tak cakap pun dengan aku . then terus tanya mana chepah . aku depan dia boleh buat bodoh jeh -.-' tahu lah korang dah duduk sebelah sebelah sampai aku pun tak layan . chepah tak layan tu aku tau lah apa sebab dia . kiterang gaduh -..- korang tak payah tau lah sebab apa >.< sibuk jeh ;p
okay , then . aku terpaksa lah duduk dengan anis . aku kawan lah dengan dia kan :) ari pulak gelak gelak dengan chepah and izz . okay , sumpah time tu aku touching gila lah . aku senyap jeh dekat situ . then time BM ari baru nak tegur aku kan . tanya aku 'okay' ke ? yeah , aku cakap lah 'okay' but act , tak okay :'[
arissa kau sekarang  seriously dah berubah . bagi aku lah kau dah berubah sejak kau duduk sebelah chepah . cakap dengan aku pun nak tak nak jeh . kau dah tak macam dulu T.T aku rindu kau yang dulu . yang selalu bercakap cakap dengan aku . yang selalu gelak gelak . yang selalu gaduh dengan aku . aku rindu semua tu weh :')
maybe aku pun dah berubah kan :) yeah , aku berubah ada sebab ;) sorry lah kalau aku buat kau rasa marah ke bengang ke or whatever lah :]

No comments:

Post a Comment