Thursday

:]

assalamualaikum :) *tibe tibe baik ni :p haha , okay semalam lepak kfc . sebab nak ajar adam math . michen ye ye jeh suruh pergi but then dia yang tak datang -.- isya lah yang kena ajar dia ;p then dekat dalam kfc ada pulak budak form 4 dengan cikgu practical . punya lah bising -,-' haih , dah nama nya pun tempat makan ;p lol 
then belajar belajar , aku main phone adam . text dengan tuttttt . .  HAHA , isya ajar adam punya lah susah -,- mana tak nya , adam main main tahu tak . then time nak balik tu nak pergi taman but hujan >.< shit  ! but before balik tu lepak rumah isya jap . lalu dekat padang ! yea ! aku nampak dia ^.^ dia panggil aku but aku saja buat bodoh . seba takut nak pandang :3 *acah jual mahal ni ;p cewahh HAHA :D then , isya pulak nak pergi photostat apa tah . haish , ni yang suka ni . boleh jumpa dia lagi *keningkening :D then , time balik dierang ada cakap hai la apa lah -..- kiterang buat bodoh jeh :) then , tiba tiba hujan makin lebat ! >.<' aku apa lagi , balik lah kan . terpaksa lari tanpa henti ! penat kot . dah lah jauh . but jauh sikit jeh lah :p peh , sampai rumah terus rasa nak mati tau tak ! gila lah kan , tak cukup nafas aku tahu ! dah lah aku ni lelah , lagi mau lari ;p dah terpaksa :) heeeeee

No comments:

Post a Comment